Miirun mietteitä

"Niin, tämä kevät on kyllä ollut outo. Ihmiset on aina paikalla. Mutta kaikkeen näköjään tottuu. On ihan mukavaa, kun ovipalvelu toimii tosiaan vuorokauden ympäri. No, minähän en toki sitä palvelua öisin tarvitse, mutta päiväsaikaan olen nyt voinut mennä ja tulla ihan omien aikataulujeni mukaan."




"Ai, mitäkö olen tehnyt? No, muuten kyllä kevät on minulle ihan samanlainen kuin ennenkin. Paljon olen kikkaillut ulkona, tarkkaillut lintuja ja muita otuksia. Ruohoakin olen syönyt. Punkkeja pyrin välttelemään pysymällä liikkeellä tuolla ulkona ollessa, mutta on niistä muutama ollut minua nopeampi ja päässyt turkille. Emäntä on ne onneksi kiskonut irti."


"Alkuun minua hieman harmitti, kun ei ollut yhtään omia hetkiä sisällä ollessa. Vähän väliä oli joku silittelemässä ja lepertelemässä. Nyt olen siihenkin jo tottunut ja se on itse asiassa ihan mukavaa. Enpä olisi uskonut."


Kommentit