On se joskus hereilläkin

Huomasin, että olen viime aikoina julkaissut Tupsusta vain unikuvia! Tokihan se nukkuukin paljon nyt talvella, mutta on se aina välillä hereilläkin. Onpa se välillä ihan yllättänyt minut osallistumalla innokkaasti pallopeleihin, joita olen aloittanut Miirun kanssa. Tupsu onkin taitava palloililija! Täytyy yrittää saada joskus videolle niitä pelailuja. 

Mutta tässäpä muutama kuva Tupsu-söpöläisestä todisteeksi siitä, että ei koko talvi sentään kulu nukkuessa.


"Tämä on minun ovenavausanomiskatseeni. Toimiiko?" 


"En tykkää pakkasesta enkä oikein lumestakaan. Saisi tulla kesä."

Tällä hetkellä lunta ei taas olekaan, mutta välillä sitä ehti olla niin, että pensaat notkui.

"Saatan näyttää paksulta varsinkin ulkona, kun pitää pörhistää turkkia, mutta oikeasti olen edelleen ihan sutjakka."

"Olen tässä talven mittaan ottanut tätä keinutuolin alustaa yhdeksi unipaikakseni. Tämä on sopivan keskeisellä paikalla, mutta on kuitenkin tuota suojaa pään päällä."

"Ai miten niin vaarallinen paikka? Eihän kukaan minun ylitseni kehtaisi keinua."

"Moi vaan, mä meen taas ulos... Jos joku vain avais oven."

Kommentit