Tupsun kuulumisia

"Emäntä pyysi minua kertomaan teille kuulumisiani näin loppukesän korvilla."

"Sanottakoon nyt ihan alkuun, ettei minulle mitään tavallista kummempaa kuulu. Olen aika iloinen, kun sellaiset kuumat kelit ovat nyt ohi. Jaksan taas paremmin tutkia lähitienoon kulmat ja nurkat. Nyt on kyllä sitten tullut vesisateita, mikä ei ole niin kiva. Turkki kastuu ja menee turhan sotkuiseksi. Eli just kun olisi viileämpää kikkailla siellä ja täällä, pitääkin sitten pitää sadetta terassilla."

"Kesä oli ihan kiva (ohho, emäntä huomauttaa, että on edelleen kesä), mutta odottelen jo syksyä. Olen alkanut jo vähän kasvattaa talviturkkia, ihan vain pikkuhiljaa kaulurista aloittaen."

"Täällä minun alueellani ei ole koko kesänä näkynyt vieraita kissoja. Siihen olen tyytyväinen, kevään ja alkukesän yöpäivystykset ja -puolustukset siis tehosivat. On kiva, kun ei tarvitse pistää energiaa enää sellaiseen, vaan voi ihan vain keskittyä tuholaistorjuntaan."

"Eipä minulla kyllä muuta tällä kertaa. Ihan lokoisia kissanpäiviä olen viime ajat viettänyt. Mukavaa loppukesää kaikille."




"Vähän tylsää, kun sataa vettä eikä voi nukkua pensaan alla."

"Huoh, pian ei nurmikkokaan enää kasva."


Kommentit