Tupsun teemaviikko

Ihan ilman mitään muuta syytä kuin että minulle on kertynyt melkoinen määrä kuvia Tupsusta, nyt alkaa blogissa Tupsun teemaviikko. Tämä lutuisen pörröinen kissaherra kertoo teille tulevien päivien aikana mietteitään omasta elämästään ja ehkä vähän maailmanmenostakin. 

*** 


"Ai että masentaako minua? No ei, miksi kysyt? Ai näytän vähän siltä vai? Pyh. Huomaathan, että viiksenpääni sojottavat ylöspäin. Jos olisin masentunut, olisi viikset kokonaan alaviistoon ja tuntokarvat silmien yläpuolella laskeutuneet vaakatasoon. Minulla ei tällä hetkellä ole muuta valittamisen aihetta kuin että kesä saisi tulla nopeammin."

"Näyttääkö siltä, etten mahtuisi tuon tunnelin läpi? Hah, väärä luulo! Yleensä tykkään juoksennalla vain ulkona, mutta huonommalla kelillä sisäleikitkin maistuvat ja niistä suosikkini on syöksyä tämän tunnelin läpi pallon perään. Minähän olen itse asiassa pieni kissa paksussa turkissa, joten mahdun ihan hyvin tunnelin läpi."
[Emännän huomautus: Tupsu mahtuu tunnelista juuri ja juuri.]


"Siitä vain, heitä nyt jo se pallo, niin täältä minä tulen!"


Kommentit