Tupsun puheenvuoro

Viimeksi oli äänessä Miiru, joten tasapuolisuuden vuoksi annetaan nyt puheenvuoro Tupsulle. 

"Kiitos, ihan hyvää kuuluu. Se vähän on viime päivinä ärsyttänyt, kun on ollut niin lämmintä. Olen kuitenkin jo alkanut kasvattaa talviturkkia, niin auringon paistaessa on sitten välillä tullut liiankin lämmin. Olen joutunut siirtymään varjoisampaan paikkaan nukkumaan. Mutta muuten siis ei valittamista."

"Ei minua haittaa, että on tullut syksy. Johan tuota kesää olikin. En enää viitsi makoilla pensaiden alla, kun siellä kastuu turkki, mutta terassien sohvat on ihan hyvä vaihtoehto. Pensaan alla tosin saa olla aivan rauhassa. Sohvilla makoillessa emäntä käy aika usein silittelemässä. Vähintään kerran tunnissa varmaankin. No, ei se kauaa kerrallaan kestä, joten olen sopeutunut. Ja välillä kyllä ihan tykkäänkin."

"En minä sentään ihan koko aikaa nuku, vaikka emäntä tuntuu niin ajattelevan. Teen pari kertaa päivässä reviirikierroksen ja tarkistan, ettei tänne tunge mitään vieraita kissoja. Eikä olekaan nyt vähään aikaan enää kukaan yrittänyt vallata minun alueita. Naapuritaloon on muuttanut kissa, mutta se on sellainen pikkuinen ja ulkoilee narun päässä, niin että olen antanut sen olla ihan omissa oloissaan. Ei sitä kovin usein edes näy."

"Toistaiseksi olen tykännyt olla yötkin ulkona. On niin kiva, kun tuuli puhaltelee turkkiin ja saa kaikki vessa-asiatkin hoidettua ilman, että tarttee häiritä ketään tai käyttää sitä muovihötisköä, mikä on sisällä. Saa nyt nähdä, pitääkö ensi viikolla alkaa kuitenkin siirtyä jo viettämään ainakin öiden alkuosa sisällä, kun luvataan niin sateista keliä."



 "Eipä minulla kai muuta. Kiitos kun sain kertoa kuulumisiani. ai niin, ei ole uusia harrastuksia minullakaan, elämä on mallillaan just näin. Mukavaa sunnuntaipäivää ja syksyn jatkoa kaikille. Niin, ja muistakaa edelleen ne kissaiset säännöt: pitäkää etäisyyttä toisiinne ja peskää tassujanne ahkerasti."

Kommentit