Ei uskoisi syyskuun sunnuntaiksi

Varjon lämpötila on +17 ja aurinko porottaa täysillä mukavasti lämmittäen. Ja kaikki tämä koti-Suomessa syyskuun viimeisenä sunnuntaina. Eipä uskoisi, mutta mahtavaahan tämä on. 

Tuli mieleen, miten juhannusviikolla palelin mökin terassilla, kun päivitin tätä blogia. Taas istun terassilla, vaikkakaan en mökillä, t-paitasillani ja jos en olisi varjossa, hiki virtaisi. 

Sain jopa mentyä ulos kameran kanssa ja saalistettua objektiiviin yhden kissoista. Jotenkin menneen kesän trendi on ollut, että aina kun olen ilmaantunut pihalle kamera kaulassani, ovat kissat heti kiinnostuneet jostain pihan ulkopuolella olevasta ja poistuneet paikalta. Siinä sitten ole seissyt kamerani kanssa ja ihmetellyt, miten tässä nyt taas näin kävi. 

Mutta tänään Tupsu siis oli hetken aikaa yhteistyöhalukas ja sain räpsiä rauhassa kamerani kanssa herran nautiskellessa auringonlämmöstä. Voitte muuten varmaan kuvitella, kuinka lämmin musta turkki onkaan, kun aurinko siihen oikein porottaa. Nyt kun se on myös jo hieman paksuuntunut talvea kohti, ei ihme, että Tupsu vain makaili raukeana. En minäkään viitsisi talvikamppeissa nyt auringossa touhuta. 

Tässäpä siis tämän kuvaussession satoa. Hyödynsin tilaisuuden myös muutamien valmiiden käsitöiden kuvaamiseen, mutta niistä tulee omat postauksensa hieman myöhemmin.




"Olen pieni kissa vain, 
pehmoinen, 
ulkona mä viihdyn ain. 
Tupsu-nimen pienenä sain, 
korvani kun niin tupsottaa.
Olen pieni kissa vain, 
pörheä,
emäntäin mua rakastaa."




Kommentit